Geen artikelen € 0,00  |  Bestellen
Help  |  Inloggen  |  Registreren

 

 

Bestellen en bezorgen   Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?    Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd   - Hoe kan ik betalen in de webwinkel?
- Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?   - Hoe weet ik of ik betaald heb?
-

Ik heb geen bevestiging en factuur via e-mail gekregen.  

Hoe weet ik of mijn bestelling wel of niet geplaatst is?

  - Zijn mijn gegevens veilig tijdens het betalen in de agenda.nl Webwinkel?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?     - Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
         
Ruilen en retourneren   Overige vragen
Kan ik bij agenda.nl mijn bestelling ruilen of retourneren?   Ik ben mijn inloggegevens vergeten
Hoe vraag ik een retour aan?   Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen bij agenda.nl
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         


Bestelen en bezorgen

 


Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen in de agenda.nl webwinkel is heel eenvoudig. Zoek het artikel van uw keuze in de webwinkel. Kies indien van toepassing de kleur en maat die u wenst. Klik daarna rechts op de button ''+ winkelmand''. Wanneer u klaar bent met winkelen klikt u rechtsboven op ''winkelmand''. U kunt uw bestelling controleren en het bestelproces voortzetten door op de button ''naar winkelmand'' te klikken. 


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Momenteel bedraagt de levertijd twee werkdagen, de exacte levertijd vindt u op de productpagina. Met de Track & Trace code die u bij uw bestelling ontvangt kunt u zien waar uw bestelling zich bevindt. U doet dit via de website van PostNL. Artikelen met een afwijkende levertijd krijgt u direct bericht 


Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Als uw bestelling geplaatst is krijgt u van ons een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. In een aparte e-mail ontvangt u de factuur van de bestelling. Daarnaast krijgt u een afsluitende pagina te zien waarop u bedankt wordt voor de bestelling. Ziet u deze pagina niet? Dan is uw bestelling niet gelukt. Neem in dat geval contact met ons op via 0182- 604 734


Ik heb geen bevestiging en factuur via e-mail gekregen. Hoe weet ik of mijn bestelling wel of niet geplaatst is?

Als u de bevestiging en factuur niet in uw postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mails tussen uw ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via 0182- 604 734


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzendkosten bedragen 4,50 EUR

 

Betalen


Zijn genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn excl. 19% btw


Hoe kan ik betalen in de webwinkel?

In de agenda Webwinkel kunt u betalen met iDEAL, creditcard of via achteraf betalen

 


Hoe weet ik of ik betaald heb?

Wanneer u als betaalmethode voor iDEAL heeft gekozen is uw bestelling betaald wanneer het geld van uw rekening is afgeschreven

 


Zijn mijn gegevens veilig tijdens het betalen in de agenda.nl Webwinkel?

Tijdens het afhandelen van uw betaling worden uw gegevens beveiligd door onze partner Buckaroo, Buckaroo communiceert met de banksystemen en verwerkt uw betaling. Buckaroo is internationaal gecertificeerd volgens de PCI-standaards van MasterCard en Visa en zorgt voor een juiste en veilige afhandeling van betalingen d.m.v. iDeal, creditcard en zelf overboeken 

 


Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

Als u met iDEAL betaalt wordt het geld van uw rekening afgeschreven zodra u de betaling bevestigt in de betaalomgeving van uw bank. Bij uw betaling door middel van creditcard wordt het bedrag geïncasseerd nadat de bestelling geleverd is.


Ruilen en retourneren


 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Ja, dat kan, tenzij het product speciaal voor u wordt gemaakt, bijvoorbeeld door reclame druk. dit staat altijd vermeld op de orderbevestiging



Hoe vraag ik een retour aan?

Telefonisch via 0182- 604 734


Overige vragen

 

 

 

Ik ben mijn inloggegevens van agenda.nl vergeten, wat nu?

 

Uw inloggegevens van uw agenda.nl account kunt u opvragen. Op de inlogpagina vindt u onder de invulvelden twee mogelijkheden om uw gegevens op te vragen. U kunt zowel uw inlognaam als het wachtwoord opvragen. Hiervoor heeft u het e-mailadres nodig waaraan uw agenda.ml-account gekoppeld is. Heeft u geen toegang meer tot het e-mailadres waaraan uw account gekoppeld is? Dan kunt u als lid een wijzigingscode aanvragen om een nieuw e-mailadres aan uw account te koppelen.

 

 


Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen in de agenda.nl Webwinkel?


Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken om te kunnen bestellen in de webwinkel.